zondag 19 juli 2015

Interview met Marlies Somers!


Hallo Winxers vandaag hebben we een interview voor jullie met de stem van Layla.... Marlies Somers.
We wensen jullie veel plezier!
WinxClubDutchNews

1. Hoe bent u aan de rol van Layla gekomen?
    
Gevraagd door de studio (WPP)

2. Wat vind u het leukst aan Layla inspreken?

Lekker lage stem (best prettig voor iemand die heel veel kleine kindjes doet :)) en wonderlijke avonturen (maak ik thuis niet mee dit…)

3. Gaat u liedjes zingen voor Seizoen 7?

Ik vrees van niet… (hebben ze altijd vast mensen voor..). Maar ik zal het nog eens doorgeven dat jullie er op staan :)

4. Welk Seizoen vind u het leukst?

Sorry dat weet ik niet precies. Maar wat betreft mijn rol was het fijn om mijn eigen verhaallijntje te hebben (weet niet in welk seizoen dat was.. Maar ooit was het flink drama in het liefdesleven en verleden van Layla. Ze was toen net nieuw in de serie volgens mij. Had ik ook veel eigen teksten, nu veel minder in de Winx-Club zelf. Weten jullie waarschijnlijk veel beter dan ik :))

5. Behoort Layla tot één van uw favoriete rollen?

Zie 2 (dus in die zin zeker)


6. Als u een eigen transformatie mocht bedenken 
hoe zou die heten en wat voor krachten zou het hebben?

Love Power (omdat het daar toch uiteindelijk altijd om gaat :))

7. Lijkt je qua persoonlijkheid op Layla?

Ik ben niet extreem 'feeërig'; maar ben ook gek op mijn lange haar en wespentaille hahahaha

8. Welke andere Winx lijkt u leuk om in te spreken?

Ik ben ook een Pixie (die met dat hoge piepstemmetje en Miele (zusje van Flora), dus dat lijkt me genoeg :)

9. Hoe bent u stemactrice geworden?

Toen ik 20 was heb ik als een kind een voicemail van een regisseur ingesproken… Dat pakte goed uit. Ik mocht bij (destijds heette dat) Metasound een voicetest doen en de rol kreeg ik. Al snel belde diverse studio’s daarna of ik daar ook wilde inspreken.

10. Vind u inspreken of zingen leuker om te doen?


Alle twee hebben zo hun charme :)

11. Hoe gaat zo'n opname sessie voor Winx?

Je werkt met een technicus en een regisseur, in een blok van 4 uur achter elkaar. Veel inspreken maar ook veel lol maken :)

12. Kijk je de serie zelf ook wel eens?

Nee sorry, weinig tijd.. Ik heb twee zoontjes van 4 en 6 en een dochter van 15: geen Winx- interesse hier…

13. Wordt u wel eens herkent (op straat) als de stem van layla?

Niet zozeer van Layla. Wel vaak van Misty (Pokemon)

14. Wat betekent inspreken voor u?

Heel veel. Het is een geweldig vak. Ik mag en kan nog zoooo vaak kind zijn (en zwoele moedige fee dus ook :))

15. Heeft u ooit de fout van Seizoen 5 Aflevering 15 gezien?
U zegt ''Magic Winx Harmonix'' maar u had moeten zeggen, ''Magic Winx Sirenix''. Daar was toen der tijd heel veel kritiek op gekomen...

Nee. Oohhh wat stom!! Ik zal alert blijven in het nieuwe seizoen.. ;)

Wat bijzonder: jullie zijn echt keiharde Winx-fans! Lief ook dat jullie mij zo graag willen laten zingen. Hopelijk krijgt Layla ooit nog een zangcarrière in de toekomst. De nieuwe Beyoncé of zo :)

Succes met alles en geniet van het nieuwe seizoen!

Liefs van LAYLA /Marlies


17 opmerkingen:

  1. beter, beter dit! Veel beter dat van Mirjam en vooral leuk dat van aflevering 15 vraag. Maar zei is ook een powerpuff geweest wisten jullie dat? Bubbles. Maar leuk dit. Ze is ook Digit in seizoen 3 en 4 en de special 4 en de films. Marieke deed Digit in s2. En toen Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marlies heeft 1 keer gezongen en dat was seizoen 4 aflevering 26

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Daar sluit ik me helemaal bij aan! Heel leuk interview ze is lekker open en geeft niet van die saaie antwoorden op vragen zoals andere deden.

      Verwijderen
  4. Ik vondt Layla's stem altijd al prettig.
    Vooral dat ze iemand hebben uitgekozen, voor haar 'goede stem' en niet alleen
    huidskleur want zoiets deden ze wel in de Amerikaanse versie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi

      Wat leuk is deze intervieuw ga zo door!
      Maar ik heb een vraag weten jullie mischien of de specials van winx op dvd komen?
      Want in Italië en Amerika zijn ze wel dus dat snap ik niet.

      Alvast bedankt
      Lisa

      Verwijderen
    2. Het is juist andersom ze probeerden de stem acteurs op de winx laten lijken :D

      Verwijderen
    3. Hallo Anoniem,

      Sinds JustBridge niks meer met Winx mag doen weten we het niet meer.
      Hun zouden Seizoen 6,7 en de specials uitbrengen maar toen heeft Nickelodeon het contract met hun verbroken.
      En er is nog steeds geen nieuw dvd bedrijf helaas.

      WinxClubDutchNews

      Verwijderen
    4. Misschien als we allemaal een mail sturen naar nickelodeon, dat ze dan wel dvd's maken van de nederlandse seizoen 6,7 en dee specials .

      Verwijderen
  5. Hallo allemaal willen jullie mij asjeblieft volgen op Instagram mijn account is winxclub7_ ik heb het laatste winx nieuws en heb al haast 1200 volgers ik teken zelf ook de winx na en je kan op dailymotion de winx afleveringen kijken tot en met 13 van seizoen 7 alvast heel erg bedankt xxx winxclub7_

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij verzoeken je om deze comment niet meer te plaatsen op onze site. Hier wordt geen reclame gemaakt voor andere social media. We verwijderen zulke reacties.

      Verwijderen
    2. Gaaf intervieuw! Gaan jullie dit ook nog eens verder doen, met wie het mogelijk is.

      Verwijderen
  6. Hey ik zag net de nieuwe promo van SEIZOEN 7!!!!!! Ik werd net zo blij toen ik dat zag ik zag dat ze het binnenkort gaan doen dus het is echt officieel hopelijk komt die promo snel op internet! En het was officieel op nickelodeon dus let goed op als er reclame komt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heyyy, iemand heeft hem al op youtube gezet! https://www.youtube.com/watch?v=70Rh1zUueX0

      Verwijderen
  7. Ik wilde even zeggen dat de fout van magic winx harmonix in plaats van sirenix in de tekst zit ik heb deze fout namelijk in meerdere talen gehoord

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor, Nederland en Albanië zijn de enige landen waar layla ''Magic Winx Harmonix'' zegt. In alle andere landen zegt ze gewoon ''Magic Winx Sirenix''

      Verwijderen
    2. Maar dit zal wel degelijk in de tekst zitten

      Verwijderen